Drømmer du også om følelsen af at have din helt egen hest, så skulle du måske overveje en part på en af vores fantastiske elevheste.

At have part på en af Morsø Rideklubs eleveheste er en fantastisk mulighed af flere grunde:

- Personlig Udvikling: At have part på en hest giver rytteren mulighed for at udvikle sig både teknisk og personligt. Man lærer ansvar, tålmodighed og samarbejde med hesten.

- Fleksibilitet: Med en halvpart får du mulighed for at ride flere gange om ugen uden at skulle eje en hest selv. Dette giver en god balance mellem ridning og andre aktiviteter.

- Kvalitetsundervisning: Morsø Rideklub tilbyder undervisning af høj kvalitet, hvor du kan lære forskellige discipliner som dressur, springning og skovture. Dette sikrer, at du får en alsidig ridetræning.

- Fællesskab: Klubben vægter fællesskabet højt, og du bliver en del af et støttende miljø med andre ryttere og hesteentusiaster. Der er også mange sociale arrangementer som stævner, fællesspisning og ridelejre, hvor du balndt andet har føsteret til at ride på hesten.

Hvis du er interesseret i at få part på en af vores eleveheste, kan du kontakte vores undervisningsansvarlige for mere information.

Priser kan ses under menupunket Morsø rideklub -> prisoversigt

Vores sponsorer