Velkommen til Morsø Rideklub (MRR)

Alle er i åbningstiden velkommen i Morsø Rideklub, men vi beder alle der færdes på matriklen om venligst lat æse vores sikkerhedsregler og ordensreglerne, som findes her på hjemmesiden: Sikkerhedsregler eller Ordensregler

Her finder du bla. åbningstider, priser og regler for benyttelse af faciliteterne.

Morsø Rideklub har lejet sig ind hos Priess, som ejer bygningerne og jorden omkring.

Morsø Rideklub har lejet den sammenhængende bygning som indeholder 2 stk. ridehaller 20 x 40. Begge har nye fiberbunde. I den ene hal er der hængt spejle op på hele den ene kortside.

Desuden indgår i lejemålet elevstalden og langstald samt rytterstue med tilhørende køkken og toiletter. Der er adgang til rytterstue og toiletter i kørestol.

I lejemålet indgår også et antal folde og udendørs baner som klubben vedligeholder. Klubben har af Hededanmark lejet nogle folde beliggende i skove på den anden side af grusvejen.

Klubben ejer et antal heste med tilhørende udstyr til undervisning i elevskolen og handicapridning.

Klubben har et samarbejde med Priess om indkøb og maskiner samt beriderelev.

Morsø Rideklub har ansvaret for undervisningen under rideklubben.